Logo en grafisch charter

Uw logo en grafisch charter zijn de pijlers van uw merkimago: ze weerspiegelen niet alleen de essentie van uw bedrijf, maar bepalen ook de eerste indruk die u bij uw klanten achterlaat. Om deze indruk zo gedenkwaardig en positief mogelijk te maken, heeft Bluetime een team van gepassioneerde grafisch ontwerpers die hun creativiteit en oog voor detail gebruiken om uw bedrijf een impactvolle, originele en consistente visuele identiteit te geven.

Identité visuelle
Visuele identiteit Visuele identiteit

Een opvallend logo op uw maat

Als eerste vertegenwoordiger van uw bedrijf, is uw logo het startpunt voor het ontwerpen, versterken of vernieuwen van uw visuele identiteit. Bij Bluetime nemen we onze tijd om uw positionering en sterke punten zorgvuldig te analyseren en zodoende een logo te creëren dat er niet alleen goed uitziet, maar ook:

Uniek en gedenkwaardig

Uw (potentiële) klanten zullen u meteen herkennen.

Relevant

Het logo weerspiegelt nauwkeurig uw sterke punten, uw waarden en uw bedrijfsactiviteiten.

Polyvalent

Het logo past zich aan eender welk communicatiemiddel aan, zowel geprint als digitaal.

Tijdloos

Het logo gaat jaren mee zonder zijn relevantie te verliezen.

Een volledig en consistent grafisch charter

Naast het logo zorgt het grafisch charter van uw bedrijf voor visuele consistentie op al uw communicatiemedia : website, sociale media, visitekaartjes, enz. Ons bureau voor digitale marketing combineert aandachtig luisteren met diepgaande kennis van designtrends en ontwerpt uw grafisch charter:

Charte graphique

Kleuren

We bepalen uw hoofd- en secundaire kleuren, zodat uw merk direct herkenbaar is.

Lettertype

De keuze van lettertypes, afmetingen en diktes moet in overeenstemming zijn met uw logo.

Symbolen

Iconen, pictogrammen en andere illustraties worden strategisch gebruikt om uw boodschap te versterken.

Lay-out

We ontwerpen de lay-outschema's voor uw brochures, visitekaartjes, flyers… en kunnen die ook zelf produceren.

Onze referenties

Wil je wat van ons werk zien? Bekijk ons recente werk:

Meer dan 25 jaar ervaring voor uw logo en grafisch charter

Bij Bluetime stellen we ons getalenteerde team tot uw dienst om uw grafisch charter in 3 fasen te creëren:

01.

Briefing

We nemen de tijd om het karakter van uw bedrijf te begrijpen, de voorgeschiedenis, uw positionering, het profiel van uw klanten, maar ook uw doelstellingen, uw verwachtingen en uw voorkeuren.

02.

Analyse

Als deze al bestaat, analyseren we uw huidige visuele identiteit en beoordelen we de sterke en zwakke punten. Tegelijkertijd analyseren we uw concurrenten en de designtrends in uw markt zodat u zich zo goed mogelijk kunt onderscheiden.

03.

Uw visuele strategie bepalen

Tot slot stellen we verschillende voorstellen op, waarbij we de sterke punten van de verschillende grafische keuzes uitleggen. We verfijnen, wijzigen, veranderen en passen de voorstellen aan op basis van uw feedback, om een eindproduct af te leveren dat perfect aan uw verwachtingen voldoet.

Contact

Uw visuele identiteit is een belangrijke investering voor uw bedrijf. Het zorgt niet alleen voor duidelijke, professionele communicatie, maar versterkt ook de herkenbaarheid en gedenkwaardigheid van uw merk bij uw klanten. Ons bureau voor digitale communicatie, dat gespecialiseerd is in het ontwerpen van logo's, kan u helpen bij het opstellen van een grafisch charter en sterke, duidelijke en consistente visuals om het merkimago van uw bedrijf te versterken.